Idetekerj.eu - Debrecen

• A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése

Edzés beszámoló: A Király-hágón jártunk!

d

2012.08.31-én Dávid és jómagam egy nagyot gondolva a következő útvonalnak vágtunk neki:

Hegyközszentmiklós-Feketeerdő-Élesd-Királyhágó túloldala-ugyan ott vissza.

KÉPEK a TÚRÁRÓL ITT! Ezek a két edzésnek a képei! /1. Kocsár Laci+3fő, Feketeerdő.   2. NZ+Dávid, ami itt van leírva./

Az egésznek két apropója volt: Dávid még nem járt a hágón. Én meg ezzel köszöntöttem magamat szülinapom alkalmából. Plussz egy indok a fürdőzés volt.

Rövidre fogva. Ketten mentünk. Meleg volt, ezért a tervezettnél többször álltunk meg vízért.
A táv 195km lett. 7 órát bicikliztünk, mely 28 körüli átlagot jelent. Ez főleg annak köszönhető, hogy az út minősége óvatos ereszkedést tett lehetővé. A szint amit megmásztunk 2100 méter volt. Magasságban 800 méter fölé mentünk. 6-13%-os emelkedőkön, szerpentineken jártunk. Embert próbáló volt, de mindezek után megérkezni a fürdőbe és csobbanni! Az igen! Csodás volt.

Köszönöm Dávidnak, hogy együtt voltunk! Remélem más is kedvet kap hasonlókhoz.