Utánpótlás edzés

Junior edzés

 

Érdemes tudni, hogy amellett hogy ez a világ egyik legvagányabb sportja, a bringázásnak számos pozitív hatása is van. Karban tartja a keringést, az izmokat és az ízületeket. De emellett egy jó bringás nem csak testben erős, hanem fejben is. A kerékpársport növeli a koncentrációs képességet és megtanít arra, hogyan kell csapatban sportolni, egymásra odafigyelni, és másokkal együttműködni.

Ha komolyabban is elkezdesz foglalkozni a bringázással, akkor a jó fizikai erőnlét mellett hasznos kerékpártechnikai és -szerelési ismeretekkel is gazdagodhatsz. Az edzéseken foglalkozunk a közlekedési szabályok ismeretével, és megtanítunk arra, hogyan kell forgalomban biztonságosan biciklizni. Segítséget nyújtunk a megfelelő táplálkozással, öltözettel és felszereléssel kapcsolatban is.

Az utánpótlás edzéseket a Hajdú-Bihar Megyei Kerékpáros Szövetség és a DKSI elnöke és vezető edzője, a többszörös magyar bajnok és világbajnoki résztvevő kerékpáros Nagy II. Zoltán tartja.

 

Edzéseink az alapozási időszakban:

  • hétfőn 17.00-18.00: DEAC pályán futás és kondi;
  • szerdán 18.00-19.30: tornatermi edzés, erőnlét, csapat- és labdajátékok;
  • szombatonként jó idő esetén közös biciklizés a felújított Pallagi úton vagy a Nagyerdőn terepbiciklivel, rossz időben spinning edzés a Segner Fitnessben.

 

A kerékpáros szezon márciustól októberig tart

Ezekben a hónapokban:

  • hétfőn és szerdán az IT Services melletti körpályán edzünk.
  • szombatonként közös kerékpáredzések vagy versenyek vannak.

 

Ezen kívül:

Évente legalább egy edzőtábort szervezünk, és lehetőséget biztosítunk arra, hogy a gyerekek és a biciklizni vágyó családtagok, barátok is részt vehessenek a DKSI biciklis túráin.

 

Ha kérdésed van vagy csatlakozni szeretnél a csapathoz, vedd fel velünk a kapcsolatot:

Az alábbi címen, a KSI honlapján sok érdekes, és fontos anyag található a kerékpározással kapcsolatosan, melyek tanulmányozása mindenki számára ajánlott:

http://ksikerekpar.hu/html/21507039/render/szakirodalom